۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

شمارش معکوس برای نابودی اسراییل آغاز شده است

شمارش معکوس برای نابودی اسراییل آغاز شده است

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: شمارش معکوس برای نابودی اسراییل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر جمعه در اجتماع راهیان قدس که در نقطه صفر مرزی خسروی با حضور مردم برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما در این مرز برای نابودی اسرائیل تجمع کرده‌ایم.

وی افزود: امروز رزمندگان جبهه مقاومت از نیروی قدس، حشد الشعبی و سایر رزمندگان مقاومت حضور دارند تا آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم جعلی فلسطین اعلام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام رزمندگان آماده فرمان ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری هستند تا با کوچک‌ترین اشاره اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنند.

حجت الاسلام احمدی گفت: قرآن کریم به مسلمانان دستور داده تا به دشمنان امان ندهید و این رژیم جعلی بیش از ۷۰ سال ملت فلسطین را مورد ظلم و ستم قرار داده است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت با اتحاد و همدلی همبستگی خود با فلسطینیان را اعلام می‌کنند و شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: قیام ملت مسلمان ایران برای نابودی اسرائیل آغاز شده و رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

احمدی با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان در این اجتماع، گفت: ملت ایران از کودک تا نوجوان، جوان، افراد مسن عاشق مبارزه با اسرائیل هستند.

کد خبر 5916986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha